Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką plików cookies.

1.            Zakupione produkty dostarczamy przewoźnikiem zewnętrznym: kurier DPD

 

2.            Zamówione produkty możesz także odebrać pod adresem:

Sweet Bears

ul. Górnicza 12a

32-600 Brzezinka

 

3.            Koszt dostawy kurierem DPD wynosi zawsze 14 zł niezależnie od ilości zamawianych produktów.

 

4.            Umowę sprzedaży realizujemy od 2 do 10 dni roboczych.

5.            Kiedy nie możemy zrealizować zamówienia z powodu choćby przejściowej niemożności spełnienia świadczenia o właściwościach zamówionych przez Ciebie, możemy zwolnić się ze zobowiązania poprzez spełnienie świadczenia zastępczego, odpowiadającego tej samej jakości i przeznaczeniu produktu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie. Jednocześnie informujemy Cię pisemnie o Twoim prawie nieprzyjęcia tego świadczenia i odstąpienia od umowy, ze zwrotem rzeczy na nasz koszt. W takim przypadku możesz odstąpić od umowy. [Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r., poz. 827).]

 

6.            Kiedy odbierasz przesyłkę, którą dostarczył przewoźnik, podpisujesz potwierdzenie odbioru. W momencie wydania produktu na Ciebie jako Klienta będącego konsumentem przechodzą prawo własności produktu, uprawnienia i wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, przede wszystkim ryzyko utraty lub uszkodzenia.

 

7.            Jeśli stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenia produktu dostarczonego Ci przez przewoźnika, które mogą mieć związek z przewozem produktu – zgłoś je przewoźnikowi. Usprawni to procedurę reklamacyjną. Uszkodzenia możesz zgłosić:

a.            przy odbiorze przesyłki – przewoźnikowi który Ci ją dostarczył,

b.            w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki pisząc do nas na adres email: reklamacje@sweetbears.pl

c.      w ciągu 7 dni bezpośrednio u przewoźnika ( Dane kontaktowe przewoźnika zajdziesz pod adresem: https://www.dpdpickup.pl/ ), z którym spisujesz protokół stanu przesyłki.

8.            Jeśli stwierdzisz uszkodzenie produktu, które może mieć związek z przewozem, mimo że opakowanie zewnętrzne nie jest uszkodzone (uszkodzenia mechaniczne zawartości przesyłki, braki ilościowe, niekompletność przesyłki itd.), zalecamy Ci:

a.            spisać razem z przewoźnikiem protokół ustalający stan przesyłki oraz

b.            zgłosić uszkodzenie – w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przesyłki pisząc do nas na adres email: reklamacje@sweetbears.pl

9.            Jedno zamówienie możemy rozdzielić na mniejsze przesyłki – jeśli składa się ono z wielu produktów, które różnią się sposobem pakowania z powodu dużych gabarytów lub czasem dostarczenia. W takiej sytuacji koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, się nie zmienia. Rozdzielamy go na poszczególne przesyłki. Jeśli zostanie anulowana część zamówienia, niezależnie od przyczyn korygujemy i zwracamy wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do anulowanej części zamówienia.